Avatar billede sho Nybegynder
03. april 2005 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SQL-statement fra ASP og Access giver forskellige resultater

Godmorgen eksperter,

jeg har postet et spørgsmål om SQL under ASP-kategorien, men er egentlig kommet i tvivl, om det ikke hører hjemme her, og nu kan jeg ikke flytte det.

Linket til spørgsmålet er http://www.eksperten.dk/spm/605974

Forhåbentlig er der nogle eksperter, der kan hjælpe, inden jeg bliver desperat! :-)

-Søren
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
05. april 2005 - 22:32 #1
..se mit svar dér.. Du kunne have flytte spg. ved at lave et nyt og så bare kopiere teksten over og lukke pænt efter dig med pæne henvisninger og pænt farvel.
Avatar billede sho Nybegynder
06. april 2005 - 08:22 #2
Okay, det vil jeg huske til en anden gang, hvis jeg får oprettet i en forkert kategori. Du har sikkert allerede opdaget, at du har fået point for det andet svar, men igen tak for hjælpen!
Avatar billede sho Nybegynder
19. juni 2009 - 22:53 #3
Lukker