Avatar billede helpme Nybegynder
29. marts 2001 - 11:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg har hørt at kun voodo grafikkort kører godt på ...

Jeg har lige fået at vide at kun voodo grafik kort vil køre på en amd-k6 komputer.
Er det nu rigtig?
Jeg tænker på at købe en grafik kort for at spille spil (Neverwinter nights og pool of radience 2). Min komputer har ikke nogen AGP slot.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. marts 2001 - 11:20 #1
Det er ikke korrekt. En TNT2 eller Gforce vil gøre kanske udmærket på den også :)

NanoQ
Avatar billede nicodk Nybegynder
29. marts 2001 - 11:20 #2
det passer ikke.. du kan køre med voodoo på alle maskiner.

og hvis du gerne vil have en anden grafikkort skal du bare huske at købe en grafikkort som har PCI port på sig !
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2001 - 12:49 #3
Det er ikke alle systemer, at alle woodokort kører lige godt på.