Avatar billede nocoolname Nybegynder
29. marts 2001 - 11:12 Der er 5 kommentarer

Medieplayer

Jeg kan forstå, at medieplayer 7.0, er ondskaben selv. Men hvis man nu har den indstalleret, kan man så gå tilbage til 6.4, og bli´ sagelig igen. Eller skal man til at bøvle med manuel oprydning i reg. databasen eller lign.? Kan jeg(min PC) reddes, eller er den fordømt for evigt???
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
29. marts 2001 - 11:24 #1
Undskyld, men hvad er der galt med Mediaplayer 7.0?

Og hvor har du hørt det?
Avatar billede double-g Juniormester
29. marts 2001 - 11:37 #2

Hvis du har opgraderet fra version 6.4 til 7.0, så har du skam stadigvæk version 6,4 liggende. Du kan bare vælge at bruge den istedet for 7.0, hvis 7,0 generer dig.

Avatar billede nocoolname Nybegynder
29. marts 2001 - 11:43 #3
At 7.0 er problematisk, har jeg bla. hørt fra \"grav\"
Mit problem er, at jeg har nogle mpeg1 filer i fuld pal(720*576 25fps) og dem kan medieplayer ikke afvikle særligt godt. Maskinen er en P3/800mhz win2000, det burde være godt nok, eller er fuld pal at kræve for meget???
Avatar billede double-g Juniormester
29. marts 2001 - 11:47 #4

Så højreklik på dem og vælg >åben med<
Der kan du vælge hvilken afspille de skal spilles med og se om der er nogen forskel.

Avatar billede wismann Nybegynder
30. marts 2001 - 16:31 #5
Brug den har af spiller istedet den er rigtig god.
http://www.gdivx.com/player_download.php

*Wismann*