Avatar billede canzer Nybegynder
01. april 2005 - 23:05 Der er 5 kommentarer

VB opgave - Simpelt Snake

Hej folkens...

Jeg står lidt i et dilemma da jeg skal aflevere et allerede "forsinket" programmerings projekt på mandag, men da jeg desværre ikke rigtig har så meget sørens god til at programmere i VB så bliver jeg nød til at søge andre steder hen.. Derfor søger jeg en der vil lave et enkelt og let forklareligt Snakespil for mig. Der er ikke rigtig nogle krav til hvordan og hvorledes det skal se ud men et par enkelte ting er der dog.

* Highscore liste der gemmer sig selv
* Forklaringer ud for de forskellige funktioner i koden - på dansk!
* At "tingen" man skal fange i spillet bliver placeret forskellige stedet (self)

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette program da jeg er helt på røven hvis jeg ikke får afleveret opgave :(
Avatar billede repulse Nybegynder
01. april 2005 - 23:46 #1
Du har ikke overvejet at lave dine opgaver selv?? Det er ikke første gang du beder andre om at lave opgaver for dig... Bare nysgerrig...
Avatar billede canzer Nybegynder
01. april 2005 - 23:57 #2
Beder andre om at lave opgaver for mig? så vidt jeg husker har jeg da kun bedt om hjælp til VB én gang før... og der løste jeg selv problemet i sidste end... Denne gang ligger landet således at jeg har denne aflevering + andre der skal laves i weekenden og er ikke ligefrem en haj til VB... Men hvis du ikke har andet at sige så vil jeg venligst bede dig om at undlade og skrive i tråden...
Avatar billede repulse Nybegynder
02. april 2005 - 00:05 #3
Avatar billede canzer Nybegynder
02. april 2005 - 00:42 #4
Som jeg skrev, hvis du ikke har andet at sige så lad venligst være med at skrive i tråden... søger et færdigt produkt og giver point for det...
folk må selv om de synes det er okay eller ej men har ikke brug for "prædkinder" omkring at jeg skal lave mine ting selv... dvs. svar som repulse's frabedes i denne tråd!
Avatar billede olebole Juniormester
02. april 2005 - 21:20 #5
<ole>

Så er der måske ikke så megen grund til at holde det åbent længere  :)

/mvh
</bole>