Avatar billede noooze Nybegynder
01. april 2005 - 21:27 Der er 4 kommentarer

ny installation af xp giver problemer. træg skift mellem browser

skiftede comp for ikke så længe siden

tog min gamle hdd med men installerede windows på det nye drev

problmet er at compen er træg idet. nogen gange virker det som om den staller lidt. specielt ved skift imellem browser vinduer.
eksperten kan godt give lidt vente tid feks, slow scroll speed, lagging når man skriver oglign.
nogen gange sker det at det stopper med at svare og går ned.

samme kan ske når jeg prøver på at komme ind i mapper med mange filer. feks. min billede mappe med ca 1000 billeder

har det noget af gøre med størrelsen af mine disks ? gutten i butikken sagde at jeg bare skulle dele den i 2. den nye altså :)
så den ene er på 133 gig og den anden på 57 gigs

sider med en p4 3,4 ghz, 1 gig ram
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2005 - 21:29 #1
er xp fuldt opdateret med SP2 m.m.?
Avatar billede noooze Nybegynder
01. april 2005 - 21:31 #2
yeps - har alle opdateringer. det første jeg smed ind efter jeg installerede på ny
Avatar billede speedytech Nybegynder
01. april 2005 - 21:46 #3
Har du opdateret din grafikkort driver?=
Avatar billede noooze Nybegynder
01. april 2005 - 22:21 #4
yeps - nyeste gfx driver - har opdateret alt fra starten af. sp derfor forstår jeg det ikke - kan det være en konflikt eller spyware ? har norton kørende og bruger ad aware en gang imellem