Avatar billede jan2001 Nybegynder
01. april 2005 - 21:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

er dette brugbart til noget som helst?

Intel 855GM integreret grafikchip med op til 64 MB shared system memory.

Hvordan funger det sammen med 3d-spil og photoshop samt premiere?
Avatar billede casemodding Nybegynder
01. april 2005 - 21:11 #1
jeg tror ikke det ville kører så godt med spil som half life 2 osv..... men simple spil som cs 1.6 kan den sagtens klare
Avatar billede jan2001 Nybegynder
01. april 2005 - 22:04 #2
Øv! Tror du det kan kører doom 3 og thief 3?
Hvodan ser det ud med grafikredigering?
Avatar billede jan2001 Nybegynder
01. april 2005 - 23:29 #3
Fandt lige en anden laptop. Hvor meget er 64MB ATi Radeon Mobility FireGL 7800 værd?
Avatar billede re-flex Nybegynder
02. april 2005 - 01:34 #4
Skal du have en lille chance for at spille computerspil og lave noget grafik uden at det tager 10 år, så skal du holde dig fra alt som indeholder sætningen: "Shared Memory".

Selv det sidste som du skriver (64MB ATi Radeon Mobility FireGL 7800) ville ikke kunne klare Doom 3 eller thief 3. hvis du skal have chancen for at spille fx Doom 3 vil jeg tror du mindst skal have noget lign ATI Radeon Mobility 9700 128MB. Og derudover skal der nok også helst sidde en Pentium eller en større AMD CPU i computeren.
Avatar billede jan2001 Nybegynder
02. april 2005 - 02:51 #5
det lyder for mig, som at der skal en rimelig sej bærbar til og dermed dyr. I hvert fald hvis det skal være IBM og det skal det. Så det bedste for mig vil vel være at have en kraftig stationær der hjemme og en mere eller mindre standard bærber til skolebrug. Altså bare unboard grafik lille vægt og mindre hastighed. Måske en Thinkpad R40 eller A31.
Avatar billede jan2001 Nybegynder
17. juli 2006 - 11:44 #6
tror da vist det er tid at rydde op.
Jeg købte et på 128 mb og det kører fint.

re-flex må gerne lægge svar.
Avatar billede jan2001 Nybegynder
11. marts 2007 - 23:14 #7
nå ikke