Avatar billede popz Nybegynder
01. april 2005 - 19:21 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hjælp mig plz!!

kan man få et program til at sueee helle nettede med eller bare så jeg kan fucke min lille søster net op hun fatter ikke at stoppede det web cam hjælp mig plz
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. april 2005 - 19:44 #1
du bliver sku nød til at forklare det lidt bedre?
Avatar billede lau16 Nybegynder
01. april 2005 - 20:05 #2
velkommen til DK. Lidt ekstra dansk-undervisning har aldrig skadet nogen.
Avatar billede mobius6 Juniormester
01. april 2005 - 20:11 #3
at sagsøge internettet, nej det kan man ikke
man kan heller ikke suge det hele ned, du kan sefølgeli forsøge
men jeg tvivler på at du har HD nok?
at ordne sin søster på webcam, humm ja det kommer an på om hun er over 18
er dog ikke sikker på og der er regler omkring det med bror/søster- tingen.

;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. april 2005 - 20:14 #4
mobius6 - haha den var go :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. april 2005 - 20:48 #5
Hvis du tager hele internettet ender det jo bare sådan her for os andre:
http://www.turnofftheinternet.com/
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. april 2005 - 20:49 #6
Eller denne: http://www.1112.net/lastpage.html

(Det er jo DEN dato.. tihi)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. april 2005 - 20:51 #7
Prøv Netlimiter. Så kan i dele trafikken og få lige store dele af båndbredden:
http://www.soft32.com/download_25240.html
Avatar billede screem_brille Novice
01. april 2005 - 21:00 #8
Sikke nogle faglige kommentarer.... men er enig med tonnybrandt netlimiter burde kunne gøre det ;)
Avatar billede popz Nybegynder
01. april 2005 - 22:08 #9
hun fatter ikke hun skal slukke det web cam så kan man ikke få et program til at stoppe det crap med eller tage helle internet forbindels til sige selv
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. april 2005 - 23:41 #10
For at bevare freden i familien, synes jeg du skal snakke med hende og få lov til at installere netlimiter, så i kan dele internetforbindelsen og max tage halvdelen hver.
Det må hun da også kunne se det rimelige i.

Alt andet ville blot skabe ufred. F.eks. hvis du så napper hele forbindelsen og hun så ikke kan bruge web kameraet.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. april 2005 - 15:50 #11
Jeg lægger et svar hvis du kunne bruge mit råd til noget ..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. april 2005 - 10:07 #12
<popz>: Er det nok ???
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:00 #13
noget feedback måske ?
Avatar billede popz Nybegynder
28. maj 2005 - 11:44 #14
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. maj 2005 - 13:26 #15
popz > Det tror jeg du kan gøre bedre. Det der er at gøre grin med folk der forsøger at hjælpe dig.
Avatar billede huset Praktikant
28. maj 2005 - 13:32 #16