Avatar billede grantra Nybegynder
01. april 2005 - 18:28 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

www.hotmail.com fungerer ikke

Når jeg går ind på hotmail.com/hotmail.dk kommer jeg til login skærmen hvor jeg skriver mine oplysninger og trykker logind men derefter sker der så ingenting .. syntes det virker lidt underligt .. hvad kan der være galt ?
Avatar billede grantra Nybegynder
01. april 2005 - 18:29 #1
kun fra min computer det ikke virker kan godt åbne maile på alle andre ..
Avatar billede angam Nybegynder
01. april 2005 - 18:34 #2
Simpelt spørgsmål, men du har slået cookies til i don browser, ikke?
Avatar billede kalp Novice
01. april 2005 - 18:42 #3
tryk funktioner->internet indstillinger-> sikkerhed og sæt den her til mellem eller lav

tryk på "Websider du har tillid til" og tilføj

http://www.hotmail.com
http://hotmail.com
http://www.hotmail.dk
http://hotmail.dk
http://www.msn.com
http://msn.com
Avatar billede grantra Nybegynder
02. april 2005 - 09:35 #4
vil da tro jeg har cookies slået til, men hvordan tjekker jeg det ... ?
har sat de sider der ind i sikkerhed den sagde godt nok at den ville have dem til at hedde https foran ..
Avatar billede grantra Nybegynder
02. april 2005 - 09:35 #5
fungerer stadig ikke glemte jeg lige at sige .. =)
Avatar billede grantra Nybegynder
03. april 2005 - 19:31 #6
Ja har stadig det her problem ... slet ingen der kan hjælpe ?
Avatar billede kalp Novice
03. april 2005 - 19:35 #7
Først prøv at slå din firewall fra et øjeblik.. virker? hvis nej så gør følgende.

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede grantra Nybegynder
03. april 2005 - 20:14 #8
nu fungerer det delme .. installerede et java plugin til noget netbank og prøvede derefter lige at gå ind på min mail igen også fungerede .. lidt underligt i min mening .. men smid et svar kalp så skal jeg nok acceptere ...
Avatar billede kalp Novice
03. april 2005 - 20:16 #9
hehe okay:) well du kan vel smide en log hvis du gerne vil se om der evt. skulle være snavs på din pc.. så er det også klaret;)
Avatar billede grantra Nybegynder
04. april 2005 - 11:47 #10
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
E:\WINDOWS\System32\smss.exe
E:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
E:\WINDOWS\system32\services.exe
E:\WINDOWS\system32\lsass.exe
E:\WINDOWS\system32\svchost.exe
E:\WINDOWS\System32\svchost.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
E:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
E:\WINDOWS\Explorer.EXE
E:\WINDOWS\System32\winmgr.exe
E:\WINDOWS\System32\rumdll32.exe
E:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
E:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
E:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
E:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
E:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
E:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
E:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
E:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
E:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
E:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
E:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
E:\Documents and Settings\Grantra\Skrivebord\HijackThis.exe

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - e:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - E:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - E:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - e:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - E:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Time] winmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hostserv] rumdll32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "E:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE E:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] E:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] E:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Time] winmgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [hostserv] rumdll32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] E:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [hostserv] rumdll32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Time] winmgr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "E:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "E:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://E:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - E:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O15 - Trusted Zone: http://www.hotmail.com
O15 - Trusted Zone: http://*.hotmail.com
O15 - Trusted Zone: http://www.hotmail.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.hotmail.dk
O15 - Trusted Zone: http://www.msn.com
O15 - Trusted Zone: http://*.msn.com
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1112215378404
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Hardware Clock Driver (hwclock) - Unknown owner - E:\WINDOWS\System32\hwclock.exe (file missing)
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - E:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - E:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - E:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede kalp Novice
04. april 2005 - 13:13 #11
Så skulle der alligevel arbejdes lidt for pointene:)) Der er snavs i den log

Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart. Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer. Dobbelttjeck alt kom med!. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

O4 - HKLM\..\Run: [Windows Time] winmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hostserv] rumdll32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Time] winmgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [hostserv] rumdll32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [hostserv] rumdll32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Time] winmgr.exe
O23 - Service: Hardware Clock Driver (hwclock) - Unknown owner - E:\WINDOWS\System32\hwclock.exe (file missing)

Åbn Stifinder, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Find og slet (Kig godt efter!!.. Det du ikke finder har hijackthis nok fjernet!)

Filerne

E:\WINDOWS\System32\winmgr.exe
E:\WINDOWS\System32\rumdll32.exe

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files

Genstart normalt og kopir en ny log herind så jeg kan se om vi fik ramt på det hele eller om noget er blevet overset:)
Avatar billede grantra Nybegynder
05. april 2005 - 16:25 #12
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
E:\WINDOWS\System32\smss.exe
E:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
E:\WINDOWS\system32\services.exe
E:\WINDOWS\system32\lsass.exe
E:\WINDOWS\system32\svchost.exe
E:\WINDOWS\System32\svchost.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
E:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
E:\WINDOWS\Explorer.EXE
E:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
E:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
E:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
E:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
E:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
E:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
E:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
E:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
E:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
E:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
E:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
E:\Documents and Settings\Grantra\Skrivebord\HijackThis.exe

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - e:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - E:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - E:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - e:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - E:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "E:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] E:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] E:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mwavscan] "C:\Kaspersky\mwavscan.com" /s
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] E:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "E:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "E:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://E:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - E:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O15 - Trusted Zone: http://www.hotmail.com
O15 - Trusted Zone: http://*.hotmail.com
O15 - Trusted Zone: http://www.hotmail.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.hotmail.dk
O15 - Trusted Zone: http://www.msn.com
O15 - Trusted Zone: http://*.msn.com
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1112215378404
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Hardware Clock Driver (hwclock) - Unknown owner - E:\WINDOWS\System32\hwclock.exe (file missing)
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - E:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - E:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - E:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede kalp Novice
05. april 2005 - 22:24 #13
din log er ren..

tryk start->kør og skriv "regedit"

tryk rediger-> søg og skriv

hwclock.exe

slet den de steder den bliver fundet.

genstart og ny log.
Avatar billede grantra Nybegynder
06. april 2005 - 15:32 #14
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
E:\WINDOWS\System32\smss.exe
E:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
E:\WINDOWS\system32\services.exe
E:\WINDOWS\system32\lsass.exe
E:\WINDOWS\system32\svchost.exe
E:\WINDOWS\System32\svchost.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
E:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
E:\WINDOWS\Explorer.EXE
E:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
E:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
E:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
E:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
E:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
E:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
E:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
E:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
E:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
E:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
E:\Documents and Settings\Grantra\Skrivebord\HijackThis.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - E:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - e:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - E:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - E:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - e:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - E:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "E:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] E:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] E:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mwavscan] "C:\Kaspersky\mwavscan.com" /s
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] E:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "E:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "E:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = E:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://E:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://e:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - E:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - E:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O15 - Trusted Zone: http://www.hotmail.com
O15 - Trusted Zone: http://*.hotmail.com
O15 - Trusted Zone: http://www.hotmail.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.hotmail.dk
O15 - Trusted Zone: http://www.msn.com
O15 - Trusted Zone: http://*.msn.com
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1112215378404
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - E:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - E:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - E:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - E:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede kalp Novice
06. april 2005 - 18:26 #15
så er vi endelig færdige:))
Avatar billede grantra Nybegynder
06. april 2005 - 18:29 #16
Jamen jeg siger tak da .. :P
Avatar billede kalp Novice
06. april 2005 - 18:39 #17
Selv tak:))
Avatar billede grantra Nybegynder
07. april 2005 - 16:27 #18
øhh .. ser ud til at jeg mangler rundll32.exe når jeg for eksempel vil ind og ændre uret gå ind i enhedshåndtering og sådnne ting .. hvad kan det skyldes ?
Avatar billede kalp Novice
07. april 2005 - 21:50 #19
Du har den..

men sæt din xp cd i drevet

tryk start->kør og skriv "sfc /scannow"