Avatar billede ierikk Nybegynder
01. april 2005 - 13:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Start med Skype

KØB AF SKYPE IP TELEFON

Hvordan gør jeg det bedst og billigst

Jeg har Win XP pro, flere harddiske, 512 ram, Linksys trådløs router, comp 1 opkoblet over netkort, comp 2 og 3 er opkoblet over trådløs Linksys USB adapter

Jeg påtænker at få et Skype aut abonnent, får jeg et nummer med eller skal jeg købe et (evt. overflytte mit nuværende nr. ) jeg vil nok ikke flytte mit nuværnde straks

Jeg bruger i øjeblikket Skype sammen med et par venner, til at tale gratis med hinanden. (fra comp til comp)

Jeg har tdc adsl 512/128

Telia telefon (gl. ordning med 15 % rabat på alt)

Hvordan kan jeg flytte den nye telefon mellem mine 3 comp og tilslutte den

Hvor mange telefoner kan der tilsluttes til en adsl opkobling, 5 til 10 stk. eller kun 1

Kan jeg umiddelbart tage IPtelefonen med til min datter og sætte den til hendes adsl forbindelse

Jeg har søgt på nettet og set telefon priser på omkring 650-KR

Vi har i øjeblikket 2 små bærebare håndtelefoner, kan de tilsluttes den nye IP telefon

nødvendige kabler
Avatar billede pablopablo Nybegynder
01. april 2005 - 13:28 #1
Kender ikke til Skypes ip-telefoni, men kender du godt disse : www.musimi.dk og www.telsome.dk....?
Avatar billede sheine Nybegynder
20. april 2005 - 10:30 #2
Prøv at kigge på denne her side...
http://www.dr.dk/rabatten/arkiv/2004/september/15_IPtelefoni.htm

Der står en masse om hvad du skal bruge og der er et par gode links til prissammenligninger og udbydere
Avatar billede ierikk Nybegynder
20. april 2005 - 11:31 #3
Sammen med 3 venner har vi netop købt IP tel hver fra www.fonet.dk
det ekstra brugernavn har jeg lagt ind på den bærebare, det vil sige at jeg både kan ringe op og tage tel. fra den bærebare bare den er på nettet
ud over at vi ringer gratis til hverandre har vi også lave priser
f eks. 10 ører pr min til fastnet i dk
sheine læg et svar så jeg kan få lukket
Avatar billede sheine Nybegynder
20. april 2005 - 12:07 #4
okay jeg laver lige en copycat.....

Prøv at kigge på denne her side...
http://www.dr.dk/rabatten/arkiv/2004/september/15_IPtelefoni.htm

Der står en masse om hvad du skal bruge og der er et par gode links til prissammenligninger og udbydere

igen igen...