Avatar billede rm24 Nybegynder
01. april 2005 - 10:23 Der er 2 kommentarer

Partner søges

Har du lyst til at blive medejer af mindre IT-firma (enkeltmandsfirma)? Du vil få ansvaret for salg og markedsføring af vores produkter, det er derfor vigtigt at du har erfaring med dette.

Virksomheden er momsregistreret, men kører pt. som "fritidsfirma". Målet er at vi med tiden kan opbygge et netværk af kunder, så vi kan komme til at beskæftige os med virksomheden på fuld tid.

Virksomheden har allerede 2 professionelle IT-produkter som vores eksiterende kunder er utrolig glade for at benytte. Det enester der mangler er derfor en person som kan få gang i salgstallene.

Hvis du er interesseret i et sådan projekt hører jeg meget gerne fra dig.
Avatar billede cleemann Nybegynder
01. april 2005 - 10:29 #1
jeg vil meget gerne høre lidt mere om det, jeg er ved at være færdig som logistik økonom, og mangler lidt at kaste mig over..
har du evt en hjemmeside
Avatar billede rm24 Nybegynder
03. april 2005 - 18:19 #2
Hej Igen
Undskyld den lange svartid, men har holdt lidt fri fra computeren i weekenden :)

Jeg er ikke meget for at skrive alt for meget info i indlæget her, men hvis du sender mig en e-mail på rm(SNABELA)snabelabe.dk, kan jeg sende en beskrivelse af siderne det drejer sig om, samt hvad jeg havde tænkt mig du skulle stå for.