Avatar billede mb2000 Novice
30. marts 2005 - 22:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk ændring af fil navne

Jeg har en gammel mac osx baseret HD (firewire)  som jeg er ved at lægge en kopi af over på en lacie netværks HD, men fil navne hvor æøå eller lange fil navne som ellers virker på den gamle HD vil ikke lade sig kopiere og lukker processen.

Er der ikke et smart program som kan rette fil navne og evt. mappe navne
Avatar billede egonspock Seniormester
30. marts 2005 - 22:51 #1
Versiontracker er din ven: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/25053
Der er nok 20 freeware rename-programmer at vælge imellem, men FileWrangler, som jeg linker til har et godt ry.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. marts 2005 - 22:55 #2
Avatar billede mb2000 Novice
30. marts 2005 - 23:09 #3
Yes sir FileWrangler er super