Avatar billede T101 Novice
30. marts 2005 - 21:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Intel Extreme Graphics 2's ydeevne

Jeg overvejer at k'be en ny baerbar da min gamle er ved at vaere for stor og larmer for meget. Dog er jeg glad for dens ydeevne. Specielt indenfor grafik.

Den nye jeg har kigget paa har et Intel Extreme Graphics 2 grafikkort, eller hvad man nu vil kalde det naar det sidder paa bundkortet.

Mit sporgsmaal er om hvordan dette Intel Extreme Graphics 2 klare sig i forhold til et ATI Radeon Mobility 9600 og et nVidia Go 5200. Hvis nogen har erfaring indenfor nogen af disse kort hore jeg gerne fra jer.
Avatar billede bartz Praktikant
30. marts 2005 - 22:12 #1
Intel Extreme Graphics er elendige. Min gamle GeForce 2 kan kører bedre. Ved det fordi vi har fået nogen helt nye comps med sådan nogen grafikkort og jeg plejer at spille CS på dem, og grafikken stinker.. Som sagt Geforce 2 klare det bedre. Hvis du skulle vælge en af de ovenstående så tag nVidia Go 5200, elsker dem kun pga. deres drivers.
Avatar billede toast Nybegynder
30. marts 2005 - 23:12 #2
ATi Radeon 9600 Mobility vil voldtage både 5200 Go og Intel "Extreme" Graphics.

Jeg ved at 9700 mobility er lige omkring ligeså hurtigt som et Radeon 9600XT til desktops, så 9600mobility performer nok et sted imellem 9600 og 9600pro hvilket er ret godt taget i betragtning af, at det er en bærbar.