Avatar billede hobn00b Nybegynder
30. marts 2005 - 18:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gamle spil, der ikke virker i XP

Hey, jeg har en del gamle spil, fx fifa 98, og et manager spil fra 97/98, men når jeg prøver at installere så siger de at de ikke virker i MSdos eller windows?! hvad kan jeg gøre?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. marts 2005 - 19:50 #1
Prøv lige at kopiere c:\windows\repair\autoexec.nt til c:\windows\system32 folderen.
Det kunne lyde som om den mangler.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. marts 2005 - 21:37 #2
... som der også er beskrevet her:
http://www.hcma.dk/kan_ikke_aabne_program_16.htm
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. marts 2005 - 21:39 #3
Prøv også dette:

... find *.EXE filen til det pågøldende program/spil - HøjreMusseTast - Egenskaber - Kompabilitet - "Kør dette program i ..."
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. marts 2005 - 21:41 #4
Hmmm... Gad vide om <hobn00b> nogensinde vender tilbage -

En del hængerer:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_2=on&spm_creator=hobn00b&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp (Gule flag)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. marts 2005 - 23:31 #5
hobn00b > Jeg tror vi er nødt til at spørge dig om du ikke ved hvordan man accepterer et svar ?

Alle de gule flag betyder at der ER lagt et svar i dione spørgsmål, men der er ikke et eneste der er accepteret. Det er højst unormalt.

Hvis ikke du ved det, så skriv det. Så¨skal vi nok fortælle dig hvordan man gør.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. marts 2005 - 23:35 #6
Hvis der er flere PÅSKEBRYG tilbage så den sidste på at <hobn00b> ikke vender tilbage
http://www.stodder.dk/Paaskebryg.jpg - Skål og go'nat' ...
Avatar billede hobn00b Nybegynder
31. marts 2005 - 19:00 #7
hov hov, jeg er hre skam :P jeg er bare lidt dårlig til det der med at komme tilbage med pointene :P relax guysinder
Avatar billede hobn00b Nybegynder
31. marts 2005 - 19:05 #8
for nice, det virkede det med at flytte filen :P men jeg kan ikke give point endnu?
Avatar billede hobn00b Nybegynder
31. marts 2005 - 19:13 #9
SÅDAN FRK. KANIN! er i glade nu?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. marts 2005 - 21:31 #10
Jamen så lægger jeg et svar *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. april 2005 - 19:54 #11
Takker for point :)