Avatar billede craft Nybegynder
30. marts 2005 - 15:29 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Købe PC-spil i udlandet - billigere?

For flere år siden købte jeg et spil over internettet (i England), fordi det var billigere end i Danmark. Nu vil jeg gerne have fat i spillet 'Silent Hunter 3', så jeg ville høre, om der er nogen, der kender nogle udenlandske sider, der sender spil til Danmark?
Avatar billede petre Nybegynder
30. marts 2005 - 15:57 #1
Avatar billede craft Nybegynder
30. marts 2005 - 16:04 #2
Ja, men når man regner porto med, bliver det 396,- kr., så det kan jeg ikke bruge til så meget :D
Avatar billede petre Nybegynder
30. marts 2005 - 16:11 #3
ok..så blir det nok svært!..:)
Avatar billede craft Nybegynder
30. marts 2005 - 16:13 #4
Det burde jo kunne lade sig gøre, for jeg har som sagt gjort det før.

Er der ikke nogen, der ligger inde med links til udenlandske udgaver af www.spilpriser.dk e.l.?
Avatar billede petre Nybegynder
30. marts 2005 - 16:25 #5
Avatar billede craft Nybegynder
30. marts 2005 - 17:16 #6
Okay, så lad mig sige det sådan: Samlede omkostninger må ikke overstige 300 kr.
Avatar billede lonepeter Novice
30. marts 2005 - 17:58 #7
Jeg ved ikke om du kender cd-wow.com de handler både med spil, cd, dvd og andre ting og sager, med cd´er de meget billige. Det fede ved siden er at alle deres priser er inklusive forsendelse til danmark...

Om de lige har det spil du mangler ved jeg ikke...

http://www4.cd-wow.com/index.php
Avatar billede craft Nybegynder
30. marts 2005 - 18:04 #8
Jeg kendte godt cd-wow, men jeg vidste faktisk ikke, at de handlede med computerspil - desværre har de ikke det spil, jeg skal bruge. Ellers tak for hjælpen.
Avatar billede craft Nybegynder
30. marts 2005 - 19:59 #10
Det er værd at tage med i betragtningen. Tak for det, bartfreak.

Jeg leder stadig. Det må kunne lade sig gøre billigere!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
30. marts 2005 - 20:20 #11
billigere..??.. måske om nogle måneder.?
Avatar billede craft Nybegynder
30. marts 2005 - 20:24 #12
Jeg ved godt, det er et helt nyt spil, men der må da være en eller anden skummel hjemmeside, der ligger inde med det :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
30. marts 2005 - 20:26 #13
i usa koster det ca 80 $
Avatar billede craft Nybegynder
30. marts 2005 - 20:35 #14
Ja, men jeg regnede nu heller ikke med at købe det derfra, eftersom der nok kommer moms oveni. Jeg havde mere tænkt på Englang eller måske Tyskland, men jeg kendte ingen sider, så jeg håbede, der var nogen derude, der gjorde.
Avatar billede dyrbye Praktikant
31. marts 2005 - 17:41 #15
Hvis det er et meget nyt spil så prøv at skrive til
http://www9.cd-wow.com.hk/index.php
for at spørge om det er på vej og til hvilken pris.
De plejer at reagere meget hurtigt og de kan i øvrigt varmt anbefales.
Avatar billede craft Nybegynder
31. marts 2005 - 19:39 #16
Okay, bartfreak og dyrbye, smider I svar, så får i points?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
31. marts 2005 - 20:02 #17
okay..O)
spørg igen om 1 md el. 2..
Avatar billede dyrbye Praktikant
31. marts 2005 - 20:23 #18
Ok - takker.