Avatar billede christian-s Nybegynder
29. marts 2005 - 20:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilken MP3 - iPod eller?

Jeg har haft kig på iPod mini, men ser at der også er mange tilsvarende afspillere på markedet.

Hvilke er at anbefale, iPod har jo deværre ikke indbygget radio - men er den alligevel at foretrække?

Input er velkomment!
Avatar billede re-flex Nybegynder
29. marts 2005 - 22:33 #1
Jeg har personligt en almindelig iPod på 20GB... Overvejede selv iPod Mini, men den havde jo kun 4GB og kostede stortset det samme. Derudover så er iPos Mini vist i noget som ligner børstet stål eller aluminium, så der ville jeg tro at ridser og mærker var mere tydelige end på en alm. iPod.

Rent design mæssigt er iPod jo overlegene... De ser for fede ud. De er stilrene og lette at benytte og har jo et dejligt stort display.

Prøvede min lillebrors Creative Zen Extra (tror jeg den hed) og det var ikke noget at råbe hurra for. Syntes den var langsom og den var besværlig at benytte... Blev næsten frustreret over den, da jeg var vant til min iPod.

Jeg vil til enhver tid foretrække iPod, sålænge de beholder deres stilrene design. Skal man have noget som er mindre skal man have MP3 afspiller som benytter Flash RAM stedet for HDD'er. Men der er der jo en vis begrænsning på den mængde musik man kan have... Det er der selvfølgelig også på iPod og andre HDD MP3 afspillere, men den er trods alt noget højere...

Skulle jeg vælge en anden MP3 afspiller, skulle det nok være en iRiver...
Avatar billede e-doux Nybegynder
29. marts 2005 - 23:47 #2
Ipod mini fås i da med både 4 og 6 gb til henholdvis 1599,- og 1999,-. Det børstet stål betyder faktisk at man netop undgår ridset, i modsætning til den alm. 20 gb Ipod hvor bagsiden (krom sidne) vil få utallige ridser efter kort brug.
Avatar billede stevenjensen Praktikant
30. marts 2005 - 07:14 #3
Jeg vil fortrække Ipod. Der kan lægge for flere 1000 tusind sange. så det skulle jeg kunne anbefale.?  Så ka du bare spille det du har løste til at hører på i radion kan du jo ik lige råbe ind til Thevoice " Hey skift lige til Boulevard Of Broken Dreams"
så jeg ville vælge ipod.http://miniipod.com/

M.H.V
Steven Jensen
Avatar billede re-flex Nybegynder
30. marts 2005 - 14:14 #4
e-doux
Vidste ikke der var kommet en 6GB udgave af iPod Mini...
Det er rigtigt at alm. iPod let bliver ridset på bagsiden, men tror dog stadig at mærker ses lettere på iPod Mini. Kan være små ridser er mindre tydelige, men hvis der kommer lidt dybere ridser eller mærker, så tror jeg de er mere tydelige.
Avatar billede stevenjensen Praktikant
30. marts 2005 - 14:26 #5
Ja ka være men der er alt så noget der hedder et hylster til din ipod der beskýtter for ridser selv om du taber dem. Men vil lige sige at hvis det er nødvendigt kan du købe radio til din ipod men hvor prøv at kig på nogle af  de her hp´er.?

http://www.apple.com/ipod/
www.miniipod.com

M.v.H

Steven Jensen
Avatar billede christian-s Nybegynder
02. april 2005 - 12:57 #6
tak for jeres kommentarer - flere indskud, ellers vil I vel have lidt points?

god weekend!
Avatar billede emilos911 Nybegynder
02. april 2005 - 20:26 #7
En ting du skal huske er at efter et stykke tid skal ipoden have skiftet batteri, da man ikke kan blive med at oplade det. Og det kan man selv skifte det, så man skal til at sende det ind!!!
Avatar billede stevenjensen Praktikant
03. april 2005 - 09:34 #8
Ja lidt point er ikke dårligt. Jeg håber du har fået noget ud af mine råd med mini ipod.
Avatar billede squirr3l Nybegynder
12. april 2005 - 18:53 #9
Creative micro zen...
klart.
Avatar billede stevenjensen Praktikant
14. april 2005 - 22:09 #10
tak for point Cristian-s jeg håber du kan bruge det til noget? jeg skal os snart købe mig en mini ipod med 4 GB efter min fødselsdag held og lykke fremover