Avatar billede bartzzeh Nybegynder
29. marts 2005 - 19:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Viser kun sort skærm i mit spil?? hjælp

Hejsa!

Jeg har lige fået købt mig BIA = Brothers In Arms, og når jeg starter det op kommer der alle producenternes logo'er osv, men når den så er inde i spillet og hvor man som regel kan vælge hvad man vil, det kan jeg ikke se, og hvis jeg af al held fik startet et spil ved at trykke, så kunne jeg heller ikke se noget..

Hvad er der i vejen? har en af de nyeste Nvidia opdateringer, hentet for en uge siden, det er Geforce 4, 440mx..

/bartzzeh
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2005 - 20:00 #1
Gammelt kort og nye drivere er ikke altid den bedste løsning.
Hent denne og se om ikke det virker:
XP: http://www.nvidia.com/object/pc_winxp-2k_53.04.html
win9x/Me: http://www.nvidia.com/object/win9x_53.04.html
Har du nyeste directx? www.microsoft.com/directx
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
29. marts 2005 - 20:09 #2
Jeg har directx 9.c tror jeg nok det hedder, som blev installeret med spillet.

Har hørt nogle folk sige at;

MX kortene ikke har Pixel Shaders 1.0 og gør at den ikke kan spille spillet, men man kan finde en emulator som kan ændre på det eller noget i den stil..??
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
03. april 2005 - 14:05 #3
tak- virkede dog ikke..