Avatar billede z3st Nybegynder
28. marts 2005 - 17:45 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

hjælp til logo design

Hejsa.

Da jeg ikke er den store grafiker, skal jeg have fyret nogle point af til en der kan lave et flot logo til mig.
Her er detaljerne.

Det skal sidde i bagruden på en bil, uden at fylde det hele, forestiller mig en smule større end de sædvanlige "DK" klistermærker man finder.
Det skal ikke være i farve, bare i en almindelig gråtone.
Under det skal stå teksten "Club 4- trins"

Baggrunden for det, er at vi er et par venner der kører rundt i 4 trins biler. Jeg har forestillet mig at man skal være et "gear-diagram" af en art. Hvor bakgear ligger ved siden af 4. ;)
Avatar billede des_84 Nybegynder
28. marts 2005 - 18:42 #1
Hvor bakgear ligger ved siden af 4??

1..3
.....
2..4 R

Sådan eller hvad?
Avatar billede z3st Nybegynder
28. marts 2005 - 18:49 #2
Jeps, lige præcis ;)
Avatar billede sonne Nybegynder
28. marts 2005 - 18:50 #3
ønsker du både logo og tekst - eller er det en fordel hvis teksten "Club 4- trins" eller måske bare "Club 4" indgår i selve logoet
en cirkel?
eller en oval
eller en firkant.
Avatar billede z3st Nybegynder
28. marts 2005 - 18:56 #4
hmm, formen er op til dig selv, "Club 4- trins" skal stå neden under logoet. Det eneste krav jeg stiller er en gearknop hvor man tydeligt kan se aftegningen af de 4 gear + bak
Avatar billede sonne Nybegynder
28. marts 2005 - 21:57 #5
Avatar billede z3st Nybegynder
28. marts 2005 - 22:17 #6
meget flot sonne ;)

Kan jeg få dig til at rykke teksten nedenunder og stå, og så få en streg oppe i tegningen, så "diagrammet" er komplet?
Avatar billede sonne Nybegynder
29. marts 2005 - 19:14 #7
Avatar billede z3st Nybegynder
29. marts 2005 - 19:42 #8
Lige præcis sonne ;)

Jeg lader tråden være åben til søndag aften, så andre kan komme med bud også, ellers er de 200 poiont dine.
Avatar billede z3st Nybegynder
29. marts 2005 - 19:43 #9
nu tillader jeg mig at blive lidt krævende... er det muligt at få bakgearet med også?
Avatar billede z3st Nybegynder
29. marts 2005 - 20:38 #10
Hey igen...

Nu fik jeg evalueret det med min kammerat som også skal have et i bagruden. Er det muligt at komme til at se den lidt fra siden så den bliver lidt mere gear-knop facon?

Ellers er vi enig om at det er stilen ;)
Avatar billede sonne Nybegynder
30. marts 2005 - 14:20 #11
så vil jeg også ha sådan et klistermærke til min gamle mazda 323bf
Avatar billede sonne Nybegynder
30. marts 2005 - 14:23 #12
hvis jeg skal dreje knoppen - så man ser den fra venstre mod høje, så vil man ikke kunne se bak-gearet, selvom jeg lagde det ind på knoppen -
Jeg vil godt prøve, men jeg synes det er to modstidene opgaver.
Bak gearet skal ligge som "des 84" har illustreret ik ?
Avatar billede sonne Nybegynder
30. marts 2005 - 14:25 #13
det er lisom lidt svært at kigge skævt ind på en kugle ? skla der så mer gearstang på også ? Jeg får gæster i dag og i morgen skal jeg undervise til kl 22, så vi må se hvad det bliver til
Avatar billede z3st Nybegynder
30. marts 2005 - 17:17 #14
Det bedste er at få mere gearstang på, så må bakgearet lade livet ;) men det er rigtigt som "des 84" har illustreret det.

Du tager dig bare den tid du behøver, så skal jeg nok sende dig et klistermærke når det bliver færdigt.
Avatar billede sonne Nybegynder
01. april 2005 - 23:09 #15
Avatar billede sonne Nybegynder
02. april 2005 - 18:41 #16
den dur bare ikke - jeg laver en ny.
Avatar billede sonne Nybegynder
02. april 2005 - 18:51 #17
Avatar billede z3st Nybegynder
04. april 2005 - 14:30 #18
Hey sonne!

Den er fandme fin den sidste du har lavet der, er ikke sikker på at det bliver den vi bruger, men du får de 200 piont for din store insats.
Avatar billede z3st Nybegynder
14. april 2005 - 19:40 #19
Sonne, Så går de snart i trykken :D

Kan jeg lokke dig til at rette gearstangen lidt af den øverste centimeter? det er somom den er en smule skæv.

du kan tilføje mig på msn: eriksen2004@gmail.com  så kan vi snakke sammen hvis du ville have et til din bil ;)