Avatar billede flimmerboy Nybegynder
28. marts 2001 - 17:36 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Program :)

Jo hør så her. Jeg har et lille problem. Jeg har glemt koden til en af mine brugere på internettet, og derfor ville jeg høre om der fandtes et program som prøvede alle mulige kombinationer på tastaturet. Det er på netstationen jeg har glemt passwordet. Den skal logge ind som \"gæst\" hver 3. gang. Se eventuelt siden for at se om det kan lade sig gøre.

www.n.dk
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
28. marts 2001 - 17:36 #1
jeg glemte lige at sige at det der med at logge ind som gæst er for at den ikke siger \"du har forsøgt over 3 gange og skal derfor vente 20 min.\"
Avatar billede repsac Nybegynder
28. marts 2001 - 17:41 #2
Æhh inden du forsøger dig så voldsomt så ville jeg nok tage en snak med administratoreren på netstationen.
Der er ufatteligt mange muligheder hvis alle kombinationer af tal og bogstaver skal forsøges.
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
28. marts 2001 - 17:43 #3
Ja det ved jeg godt, men administratoreren på netstationen vil sq ik fortælle mig koden! Men kan i ikke bare finde sådan et program hvis i kan, så ville jeg blive glad :)

Det er 357 point værd!
Avatar billede repsac Nybegynder
28. marts 2001 - 17:45 #4
Jeg kender ikke nogle, men kig dig omkring på www.download.com
Reelt er det jo et hacker-program ...
Tag en snakker med dem. De har vel emailadressen på den bruger som du har ... så kan de sende en mail til den med username og password. Det er sådan det normalt gøres på et \"community\" ...
Avatar billede jolleberg Nybegynder
28. marts 2001 - 17:48 #5
jeg kender godt et program der kan det du vil have jeg ved ikke om der må snakkes om sådan noget her på eksperten men det hedder \"wwwhack\" men jeg kan godt garantere dig for at du for et opkald af netstationen hvis du gør det! og er du nu heeeeelt sikker på at det er din egen bruger du vil ha´ koden til??

-jonas
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
28. marts 2001 - 17:48 #6
Hva skal jeg søge efter :(
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
28. marts 2001 - 17:49 #7
jolleberg vil du give mig det program? Vi kan eventuelt snakke over ICQ!
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
28. marts 2001 - 17:50 #8
JA det er min bruger! det er en idiot der har fået fat i koden
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
28. marts 2001 - 17:51 #9
Jolleberg du får point hvis du sender det program til min mail!
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
28. marts 2001 - 17:51 #10
og en vejledning til hvordan jeg får min kode igen :)
Avatar billede repsac Nybegynder
28. marts 2001 - 17:53 #11
Kan du ikke få netstationen til at lave lidt research mht. til ip-adresser der er logget på på specielle datoer etc.
Jeg ville ikke ty til at hacke koden, men i stedet forklare ... Ellers opret dog en ny bruger hvis netstationen overhovedet ikke vil tale med dig ...
Avatar billede repsac Nybegynder
28. marts 2001 - 17:55 #12
Hmmm hvis du endelig skal have dette program så skal alle have mulighed for at se at \"jolleberg\" har sendt dig det. Ellers KUNNE det jo være fusk ...
Mest fordi jeg godt vil se det ... ;o)
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
28. marts 2001 - 17:57 #13
ArrrrrrrrrrrrrrrrrGH jolleberg gider du sende det?! du får alle mine point den næste uge!
Avatar billede repsac Nybegynder
28. marts 2001 - 17:59 #14
Søg dog på www.download.com hvis han ikke vil \"samarbejde\" ... :-)
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
28. marts 2001 - 18:30 #15
HØR HER JEG VIL GI ALLE MINE POINT FOR DET PROGRAM!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede repsac Nybegynder
28. marts 2001 - 18:55 #16
Søg dog på programnavnet forsk. steder på nettet ... www.google.com www.altavista.dk www.hotbot.com etc. etc.
Avatar billede morten_rasmussen Nybegynder
28. marts 2001 - 20:02 #17
Flimmerboy >> Har du ICQ ?

Morten
ICQ: 97683286
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
29. marts 2001 - 15:55 #18
Til morten:

Ja jeg har icq men har du programmet?

FliMMeR BoY
111145034 - tror jeg kan ik helt huske det eller finder jeg bare dig... :)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
29. marts 2001 - 16:05 #19
FLIMMER BOY DET HEDDER BRUTE FORCING OG DET FINDES, DET ER ULOVLIGT OG HVIS DU PEØVER BLIVER DIN IP LOGGED, DA DEN AUTOMATISK LOGGER ALLE DER PRØVER AT LOGGE PÅ MED EN BRUGER OVER 150 GANGE!
Avatar billede flimmerboy Nybegynder
01. april 2001 - 16:15 #20
DER ER JO INGEN AF DE PROGRAM DER GIDER DU!
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
17. oktober 2002 - 19:45 #21
Ring til Viceværten om mandagen det gjorde jeg , jeg forklarede hvad min kode havde været og at jeg havde glemt den så udleverede han den...