Avatar billede werd Nybegynder
26. marts 2005 - 13:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

codec pack søges

jeg skal se noget xvid på min computer men der er ingen lyd (jeg ved der er lyd på klippet). Har downloadet div. xvid codecs men mediaplayer giver fejl når den loader det. Jeg søger derfor et codec-pack med en masse codecs :)

På forhånd tak
Avatar billede biggi Nybegynder
26. marts 2005 - 13:16 #1
http://www.free-codecs.com/download/ACE_Mega_CoDecS_Pack.htm

En kæmpe codecpack jeg selv bruger :)
Avatar billede kalp Novice
26. marts 2005 - 13:18 #2
Avatar billede werd Nybegynder
26. marts 2005 - 13:19 #3
>>kalp
hvordan kan du sige fri for snavs når selve setupfilen allerede afslører at den er fuld af det: blablaGAINbundle.exe
Avatar billede biggi Nybegynder
26. marts 2005 - 13:20 #4
Hehe. Jeg har ikke fundet spyware i ACE.. Kan dog godt være der er det :)
Avatar billede gammelhat Nybegynder
26. marts 2005 - 13:25 #5
Ellers prøv gspot, den kan muligvis fortælle hvilket codec du mangler http://www.headbands.com/gspot/

Så kan du gå målrettet frem, i stedet for at installere alt muligt du ikke har brug for
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. marts 2005 - 13:26 #6
ellers hent g-spot, det kan fortælle dig hvilket codec du skal bruge..O)
og / eller avi fourcc, og lav 4cc om..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. marts 2005 - 13:26 #7
lige 15 sek. forsent..O)
Avatar billede kalp Novice
26. marts 2005 - 13:27 #8
werd og det gør det til snavs fordi?? jeg har den selv installeret og jeg har ingen snavs! og jeg ved nok om snavs til at vide om jeg skulle have det eller ej!
Avatar billede werd Nybegynder
26. marts 2005 - 15:39 #9
skidt pyt.. jeg har fået det til at virke i classic mediaplayer i ACE - der er også noget undertekstunderstøttelse - så det er bare gr8! Tak foor hjælpen alle