Avatar billede zeiko Nybegynder
25. marts 2005 - 19:40 Der er 3 kommentarer

Xbox opstarts problem.

Jeg har det problem at jeg ved en fejl fik slettet mit c: drev på min xbox. Nu har jeg så det problem at jeg ikke kan starte den op. Den kommer med en fejl, hvor der står : Your xbox requires service - please call xbox customer support.

Jeg har en slayers bootdisk, men den vil ikke virke. Plus jeg har prøvet med forskellige spil. Ingen vil starte.

Spec på xbox:
xecuter2 chip
60gb maxtor disk

Nogle der har forslag til hvad jeg kan gøre ?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
25. marts 2005 - 20:29 #1
ved ikke helt hvad du kan gøre... den skal vel have det hele geninstalleret (lidt ligesom en installation af windows der mangler)
hvordan blev det slettet? prøv at søge det på google, der kommer et eller andet
Avatar billede zeiko Nybegynder
26. marts 2005 - 15:50 #2
Ja den skal geninstalleres, men problemet er at jeg netop ikke kan finde de partitioner der er på den i forvejen, og vil så nødigt skulle lave nye, har 20 spil på den.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
05. april 2005 - 16:49 #3
kan ikke hjælpe, prøv at spørge i et xbox/consol modding forum, der får du nok mere hjælp du kan bruge.. så behold dine point og spørg andensteds