Avatar billede hestekongen Nybegynder
24. marts 2005 - 13:35 Der er 1 løsning

Mellemrum i telefonnummre?

Hej,
Jeg har det problem med kontaktpersoner i Outlook, at når man laver en ny kontaktperson tilføjer Outlook selv +45 foran, samt indsætter mellemrum i nummeret: 22334455 bliver altså til +45 22 33 44 55..

+45 kan jeg leve med, men mellemrummene kan jeg ikke - når jeg synkronisere med min mobiltelefon kan den ikke tolke det rigtigt, og der opstår knas..

Jeg kunne forestille mig at det måske er noget med nogle internationale indstillinger, altså at Outlook mener danske telefonnumre skal se sådan ud, men jeg har ikke haft held til at finde hvor man ændre det..
Avatar billede hestekongen Nybegynder
31. marts 2005 - 13:33 #1
well, jeg fandt selv ud af det..
Man skal bare ændre ens lokation fra Danmark til et andet land i områdeindstillingerne i kontrolpanelet..