Avatar billede agg-zeus Nybegynder
24. marts 2005 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedste program til at samle mp3 filer

Hvad er det bedste program til at samle flere mp3 filer til 1 fil og hvor man ligeledes undgår hakker/pauser mellem de samlede mp3 filer ?
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 13:25 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. marts 2005 - 13:56 #2
Det legendariske Cooledit program fra Syntrilium, der kan håndtere de fleste lydfiler og samle og splitte dem, lave mellemrum, fjerne dem og meget meget mere, hedder idag Adobe Audition: http://www.adobe.com/products/audition/main.html

Det er mit bedste bud, men koster næsten kr. 3000,- hvis du ikke har en tidligere version at opgradere fra...

Men det er efter min mening det bedste...
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
04. april 2005 - 19:01 #3
okay tak skal i have. Hvis der er i vil have point så må i melde jer ellers tager jeg dem selv igen...
Avatar billede kalp Novice
04. april 2005 - 19:01 #4
:)