Avatar billede alh Nybegynder
24. marts 2005 - 10:41 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Grafik kort opsætning..hjælp

Jeg har fået lavet så min mors gammel computer nu kun kan vise 16 farver og 640X480 ret ufedt især nu jeg faktisk prøvede på at gøre det bedre...hmmm jeg er ikke skide populær he he
Problemet er jeg ikke ved hvilket grafik kort maskinen har er der en måde jeg kan finde ud af det på?
Lige nu står der under enhedshåntering at:
Skærme - Standardskærm
Skærmkort - Standard PCI grafikkort (VGA)
Som i snart har forstået er jeg på dybt vand her så hjællllp så de 200 er ikke for sværhedsgrad men hurtig hjælp :)
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 10:47 #1
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. marts 2005 - 10:57 #2
Hent og installer det program som kalp har linket til, og kig så under:
Enheder | PCI Enheder. Dit grafikkort vil være listet i højre side af billedet sammen med de andre enheder i maskinen. Skriv evt de enheder der er, så kan vi hjælpe med at finde den rigtige driver.
Avatar billede alh Nybegynder
24. marts 2005 - 11:05 #3
Tusind tak jeg vender tilbage om et pænt stykke tid hygger med et dejligt lille modem her også ak ak ... :)
Avatar billede c-holst Novice
24. marts 2005 - 11:11 #4
ellers står i øverste venstre hjørne af skærmen, lige efter reboot, mne du skal være ret hurtig, eller tage den med ctrl alt del et par gange
Avatar billede c-holst Novice
24. marts 2005 - 11:12 #5
hvilket styresystem kører du i øvrigt med.
Avatar billede alh Nybegynder
24. marts 2005 - 12:32 #6
Enheds Beskrivelse:
Trident CyberBlade-i7 AGP Video Adapter

Windows 98

Hvad gør jeg så nu :)
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 12:34 #8
scroll ned af siden.. til du finder den.. den ligger der præcist
dette er til win98 som præcist beskrevet.. der er til andre styresystemer.. men prøv den
http://support.packardbell-europe.com/support/download/itemnr/NECFIUP03660100.asp?c=ap
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. marts 2005 - 12:38 #9
Er det en bærbar computer ?
http://www.tridentmicro.com/videographics/showmodel.asp?pro=cyberblade%20i7

Hvis det er korrekt, skal driveren altid downloades fra producentens hjemmeside, idet den kan være ændret af fabrikanten af notebook'en.

Hvad er det for en maskine ?
Avatar billede alh Nybegynder
24. marts 2005 - 13:02 #10
Hallo hvor det virker nu :) Helt perfekt tak for hjælpen...
Tonnybrandt smider du et svar så kan i dele points...
God påske!
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 13:05 #11
Your welcome:)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. marts 2005 - 17:43 #12
Her er mit svar ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. marts 2005 - 21:08 #13
Takker for point :)