Avatar billede henninghabor Nybegynder
23. marts 2005 - 22:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

www.phpmyadmin.domæne.dk

Hej,

Dette volder mig store problemer:

Jeg vil gerne have at man via sit domæne på min apache2 server kan logge ind via phpmyadmin til mysql. Man skal kun kunne se sin egen database og ikke ha' mulighed for at oprette flere databaser - Kun tabeller!

Jeg har fundet ud af at det hedder multi-user, men jeg fatter nada i dokumentationen.

Så derfor: 100 point til den der ka' skære det ud i pap for mig. VIGTIGT! Der skal ikke linkes til nogle sider - Jeg vil gerne have en udførlig forklaring på ditten og datten.

På forhånd mange tak for hjælpen.
Avatar billede henninghabor Nybegynder
23. marts 2005 - 22:30 #1
Hov, jeg glemte også at sige at siden version 2.0.3 har man kunnet opsætte en central kopi, så det ikke er nødvendigt at oprette en phpmyadmin til hver af serverne. Dette må også gerne forklares.
Avatar billede henninghabor Nybegynder
23. marts 2005 - 22:39 #2
"så det ikke er nødvendigt at oprette en phpmyadmin til hver af serverne"

serverne = domænerne
Avatar billede rednex Nybegynder
25. marts 2005 - 22:01 #3
Er det Apache's VirtualHost feature eller PHPMyAdmin du vil have hjælp til? Og hvor langt er du nået indtil videre?
Avatar billede henninghabor Nybegynder
26. marts 2005 - 19:12 #4
Hey rednex,

Det er phpmyadmin på flere domæner, jeg har brug for.

Jeg er ikke nået nogle steder med at få flere domæner.
Avatar billede henninghabor Nybegynder
06. juni 2005 - 21:53 #5
Lukker