Avatar billede lysemose Nybegynder
23. marts 2005 - 14:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mening om Fujitsu Siemens s7010 bærbar

Hej Eksperter

Jeg er ved at kigge på bærbar og har især kigget på Fujitsu Siemens s7010 (el. den nye s7020).
Er der nogen af jer der har nogen meninger/holdninger om Fujitsu Siemens og bærbare.
Jeg skal primært bruge den til skolearbejde (Office 2003 og udviklingsprogrammer).
Hvis der er nogen der har et bedre foreslag til den bærbar er i velkommende til at henvise til dem. Jeg er gået ud fra følgende spec.

Max. 2 kg.
Max. 15.000 kr.
Min. 14" skærm
Min. 512 RAM
Min. 40 GB harddisk
Centrino 1,5+

Håber I kan hjælpe

lysemose
Avatar billede lysemose Nybegynder
24. marts 2005 - 19:15 #1
er der slet ikke nogen der har noget og sige om denne bærbar??

lysemose
Avatar billede lysemose Nybegynder
27. marts 2005 - 23:20 #2
lukker