Avatar billede lykkelamaen Nybegynder
23. marts 2005 - 12:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NTSC på dansk computer

Jeg overvejer at købe et spil over eBay, og der står i beskrivelsen at formatet er NTSC (US, Canada). Jeg forstår ikke hvad det betyder og hvilken effekt det har når jeg skal spille det. Kan det køre på min computer?

Det er forresten et online spil (World of Warcraft). Måske i ved om det har nogen indflydelse at spillet er fra USA?

Specs:
Win XP (dansk)
AMD 2400+
512 Mb DDR RAM
Avatar billede lykkelamaen Nybegynder
23. marts 2005 - 12:07 #1
Ups.. Forkert kategori.. Kan jeg flytte det?
Avatar billede barklund Nybegynder
23. marts 2005 - 12:07 #2
Niks, luk det til dig selv og opret et nyt :)
Avatar billede lykkelamaen Nybegynder
23. marts 2005 - 12:08 #3
ok.. det gør jeg så..