Avatar billede sbot Praktikant
23. marts 2005 - 08:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fantasi site hvad syntes i

Hej Hvad syntest i om denne side http://www.fantasiformidler.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. marts 2005 - 09:15 #1
Super lækkert site, du har formået at få ordet fantasi meget godt med ind i hele designet der er mange steder man undrer sig lidt over og det synes jeg er lækkert.

Men jeg kan overhovedet ikke se nogen grund til du har en startside jeg skal sidde og kigge på i 10 sekunder uden mening? den giver jo ingen relevante oplysninger?

Og synes også at side kommer til at sidde meget langt nede i browseren hvis man kører en stor opløsning.

Ingen fejl i Firefox 1.01

jeg ville dog nok lige få rettet de ting du kan se på
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.fantasiformidler.dk/

Så er du lidt bedre stillet i de fleste browsere
Avatar billede sbot Praktikant
23. marts 2005 - 16:43 #2
Tak for de rosende ord.
det med ventetiden kan godt være skal sættes lidt ned men det er et ønske fra kunden.
Det med den fejl ting på W3.org der er noget galt med den for de fejl findes ikke på siden har teste flere sites hvor den laver de samme fejl.
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. marts 2005 - 16:46 #3
okay underligt det med fejlene, men siden ser også helt fint ud i Firefox

ang ventetiden ville jeg nok sætte den ned, eller lave hele billedet klikbart så man selv kan vælge at komme hurtig videre uden at klikke på linket.
Avatar billede macmops Nybegynder
24. marts 2005 - 01:35 #4
jeg kan godt lide det grafiske element, men finder det ikke specielt overskueligt.Har du hørt udtrykket "it's recommended to kill your darlings". hvad er dit egentlig formål med siden? har lidt svært ved at gennemskue det.
grafisk er det flot!!!!;o)) det er bare tip top.men men for nu lige at få det sidste pudset af skulle du følge triplex's råd og få det kodet så det kan blive godkendt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. marts 2005 - 10:37 #5
jeg har nu intet problem i at se hva sidens formål er, det er vel at præsentere "sig selv" på en pæn måde, viser lidt af de ting man har lavet og gøre sit CV tilgængeligt.

Overskueligheden kan jeg måske godt give macmops lidt ret i, på det punkt at menuen er lidt lille, men synes ikke det gør noget efter min mening
Avatar billede sbot Praktikant
24. marts 2005 - 12:39 #6
syntes heller ikke der er så mange sider at det bliver et problem. nu er det jo en lidt kreativ side så man går jo derind fordi man har tid og lyst ikke fordi man skal af nødvendighed.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
25. marts 2005 - 19:02 #7
Pæn og ligetil - og kan også godt lide et par af dine malerier :D  bare ikke dem med "kryds og bolle" midt i det hele... men det er jo en hel anden samtale og smag ;)