Avatar billede unistudio Nybegynder
22. marts 2005 - 23:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til reklametekst

Hej med jer!
Jeg har et spørgmål!
er det nogen af jer der ved et side hvor man kan hente inspiration til reklame-tekst.

mvh
Unis
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. marts 2005 - 23:32 #1
Her på eksperten. Du kan ko bare poste hvad der skal reklammeres for, så skulle det ikke forbavse mig om en f de mange brugere har sans for den slags og kan hjælpe
Avatar billede unistudio Nybegynder
22. marts 2005 - 23:36 #2
ja...tak for rådet
Men det er skal bruges til en lokal avis, og så er det oppe på færøerne!
det er en kommune der søger efter nogle medarbejdere, det er det teksten skal være om!
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. marts 2005 - 23:41 #3
Så må du frem om nogle ting om jobbet, firmaet, færøerne, kommunen, hvad der lægges vægt på og den slags. Hvilke kvaliteter lægges vægt på i disse jobs, den slags
Avatar billede unistudio Nybegynder
23. marts 2005 - 23:09 #4
Hej!
nedenfor skriver jeg nogle punkter som reklamen kommer at indeholde:

Vedr. Annonce fra en kommune på Færøerne.
Kommunen søger
1.    bygningstekniker
2.    socialrådgiver

1.    I teknisk afdeling er der i forvejen en stadsingenør og en bygningstekniker. Man søger endnu en bygningstekniker som, sammen med de andre, skal arbejde som et team at løse kommunens forskelligartete tekniske opgaver. Et spænnende og udfordrende job i en kommune med stor udvikling.Kommunen omfatter 14 bygdar. Nogle af disse er for kort tid siden tilsluttet storkommunen. Der arbejdes med AUTOCAD, som er et krav for ansættelse.
2.    Socialrådgiver søges til samme kommune. På Færøerne overdrages flere og flere statsopgaver til kommunerne at administrere. Næste skridt i den retning er, at kommunerne skal administrere børneværnsopgaver. For socialrådgiverens vedkommende er det samme som under pkt. 1 at sige om forsk. Opgaver, team, udfordring o.s.v. K. Har sin egen soc. Adm.

Jeg vil gerne høre jeres mening om teksten og hvad man skal lægge tryk på

mh
Rói
www.roiw.dk
Avatar billede unistudio Nybegynder
03. februar 2006 - 09:20 #5
hej