Avatar billede lullalej Nybegynder
22. marts 2005 - 23:00 Der er 1 løsning

Webmail på Apache

Hey...

Jeg søger et mail-server program der kan ta' flere domæner, og også har webmail. Programmet og webmail skal køre på samme server som Apache, PHP MySQL.

I øjeblikket kører jeg workgroupmail, men deres webmail er kun i ASP, og det kan jeg derfor ikke få til at virke.

Nogen der kender et program? - Det gør ikke noget at det koster penge, det er et firma der skal bruge det...
Avatar billede lullalej Nybegynder
31. maj 2005 - 16:49 #1
Dropper det...