Avatar billede palleskov Juniormester
22. marts 2005 - 21:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MSN logon

jeg har instillet min msn til automatisk at logge på når jeg åbner norton. men efter jeg har installeret Norton Internet Security Logger msn ikke automatisk på længerer. det ser ud som om den ikke har tid nok til det eller at norton blokerer for internettet indtil at den er klar og så er tiden gået for MSN.
Nogle der har en løsning på dette problem???
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 00:47 #1
Prøv at sætte sikkerheden i norton til lav.. se om det kan gøre det hvis ja så prøv at sætte den til normal igen.
Avatar billede snoop_one Nybegynder
23. marts 2005 - 00:48 #2
måske skal du bare give msn adgang til nettet når norton er startet op... inde i norton firewall opsætningen...
Avatar billede palleskov Juniormester
10. april 2005 - 12:53 #3
Tak for hjælpen men det var desværre ikke nogle af dem der virkede.
Avatar billede zeff Nybegynder
10. april 2005 - 16:33 #4
Slet Norton Antivirus og installer Avast eller AVG.. Norton sucks..