Avatar billede hundevennen Nybegynder
22. marts 2005 - 18:24 Der er 1 løsning

IUSR kontra windows authentication problem

Jeg har just fjernet IUSR fra det intranet jeg bestyrer og kører med windows authentication.Alle brugere er medlem af en gruppe der styres i Active Directory og har som standard fået læserettigheder.
Problemet er at de såmænd godtnok kommer igennem valideringen, men i loggen kan jeg se at alle førstegang de går på laver en 401.5 fejl i loggen - brugerne mærker ikke noget - de bliver så valideret og herefter kan de refreshe og klikke sig rundt uden fejl - fejlen kommer idet brugeren klikker på internetikonet og skal ind på intranettet - nogle goe ideer søges?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
23. marts 2005 - 13:31 #1
lukker