Avatar billede luffeposten Nybegynder
22. marts 2005 - 17:34 Der er 4 kommentarer

Omskifter til hovedsæt

Hej

Nogen der ved hvor man kan finde/købe en omskifter mellem headset og højtalere uden at man skal ned og bytte rundt på stikkene..

Kan lade sig gøre med Microsofts Gamevoice, men er der ikke en nemmere (billigere) løsning. Har også hørt at Plantronics har en omskifter boks, men er der ikke andre muligheder ?
Avatar billede Hald Praktikant
22. marts 2005 - 18:01 #1
hmm jeg kan lave det for dig, men skal da have lidt for det ;-) så ved ik om det er billigere, men kan da lave en guide til dig hvordan det skal laves hvis du laver det selv, det er nemt, og kan gøres billigt, og så kommer det hurtigt til at se godt ud hvis du bygger det ind i fronten på pc'en.
Avatar billede luffeposten Nybegynder
22. marts 2005 - 20:40 #2
Er ikke interesseret i at det sidder nede på pc´en..... om skifteren skal stå på bordet, så mam netop spiller for at ligge og rode rundt på gulvet for at skifte ledninger
Avatar billede john.doe Nybegynder
23. marts 2005 - 08:21 #3
http://www.pccenteret.dk har en omskifter til 49,-
Avatar billede Hald Praktikant
23. marts 2005 - 13:47 #4
jeg snakkede nu også om at tage nogle jackstik hen i fronten af pc'en, så du sluttede hovedtelefonerne til der, og så bare med en omskifter kunne slå om til højtalere... uden at skulle flytte ledninger, men de findes jo nok derude.