Avatar billede jokvan Nybegynder
22. marts 2005 - 17:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad kræver World Of Warcraft af min computer?

hey,

Jeg ville bare hører om der er nogle som ved, hvor meget world of warcraft kræver af min computer?

min computer er:
80GB
2.8GHZ
512mb ddr ram
radeon 9800 128mb pro

Er det nok til spillet? og hvis det er, er det så også nok til at spillet ikke lagger når jeg spiller?

på forhånd tak
Andreas
Avatar billede kalp Novice
22. marts 2005 - 17:43 #1
Ingen problemer overhovedet! lige en ting kender ikke så godt gfx kender jeg ikke så godt men det tror jeg er fint nok..

De siger minimum GeForce 2 og radeon kort skulle være gode sååå
Avatar billede jokvan Nybegynder
22. marts 2005 - 17:45 #2
ok tak! DU er accepteret!..
Avatar billede jokvan Nybegynder
22. marts 2005 - 17:45 #3
Kalp du har tidligere svaret mig på spørgsmål om c++ og du lyder god! hvis du har en msn kan jeg så få den, vil gerne spørge dig om noget :P
Avatar billede kalp Novice
22. marts 2005 - 17:46 #4
Jeg er ikke hjemme lige nu så derfor heller ikke på msn men du kan smide din msn her så tilføjer jeg dig når jeg kommer hjem..

det skal dog siges jeg er meget bedre til Java en C++ såå:)
Avatar billede jokvan Nybegynder
22. marts 2005 - 17:47 #5
ok tak :D min msn er: andvest4@hotmail.com hvornår kommr du hjem?
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 01:16 #6
Du er tilføjet nu.. først kommet hjem nu hehe