Avatar billede nickern Nybegynder
21. marts 2005 - 21:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler et banner - og er ikke for god til det selv

hejsa

jeg søger et bannersæt til http://www.shoplisten.tk/ som jeg kan bytte ud af - for jeg er træt af at jeg ikke har noget...

Nogen som kan hjælpe?

Mangler I inspiration så kig evt. på sitet - eller skriv her så svarer jeg snarest muligt...

håber I vil hjælpe mig og siden
Avatar billede mikstor Nybegynder
22. marts 2005 - 01:36 #1
Du ahr sat spørgsmålet til 0 point... Betyder det at du vil give noget irl (in real life-i virkeligheden)?
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 09:49 #2
jeg ved godt hvad irl er...

men jeg kan da godt sætte den til at give noget herinde...

er bare først lige begyndt herinde igår - så aner ikk helt hvordan man gør:(
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 11:13 #3
ok
Avatar billede william11 Nybegynder
04. april 2005 - 13:19 #4
200 så fikser jeg et til dig, add mig på msn: (hvis du har det)
msn: williamengbjerg@hotmail.com
ellers  så bare
mail: williamengbjerg@hotmail.com

håber at høre fra dig!

//william11