Avatar billede grantra Nybegynder
21. marts 2005 - 14:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Strømstigning på hubport

jeg får den her advarsel konstant og har lidt svært ved at finde ud af hvad det er =/

Strømstigning på hubport
En USB enhed har overskredet hubportens strømbegrænsning
Klik på denne meddelselse for at løse dette problem.

når jeg så klikker på den står der at jeg skal nustille jeg klikker på nulstil knappen boksen forsvinder for derefter at dukke op igen .. ret frustrerende ...

Nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. marts 2005 - 15:23 #1
Der er grænser for hvor meget hver usb-enhed må trække på usbporten, og den overskrides. Hvad er det for en enhed du tilslutter og har du tilsluttet en ekstra usb hub på en usb port ?
Avatar billede grantra Nybegynder
21. marts 2005 - 16:58 #2
Det eneste der sidder i min usb port er en microsoft intelli mus ka da ik forstå dt kan være det .. =/
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. marts 2005 - 17:05 #3
Nej, det lyder usandsynligt at den skulle kunen trække så meget strøm, men den kan jo være blevet defekt og derfor trække mere strøm end normalt.

Har du mulighed for lige at tilslutte den til en anden pc, og se om den brokker sig?
Avatar billede grantra Nybegynder
22. marts 2005 - 16:32 #4
har prøvet det på en anden computer og der siger den det ikke .. har så sat den i min egen nu og den har ikke sagt det i et kvarter så kan være problemet løste sig selv, men ved ikke hel skriver lige tilbage når der er gået lidt længere tid.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. april 2005 - 16:24 #5
Er der gået nok tid nu ? *s*