Avatar billede coders Nybegynder
20. marts 2005 - 19:14 Der er 4 kommentarer

Layer i dropdown har forkert position,intet virker argh

Hej eksperter

Jeg er ved at blive helt rød i knolden, fordi jeg har nu i langtid siddet med mit dropdown menu script, som bare ikke vil som jeg vil.

Jeg har kodet en asp kode ind, som looper menuen ud i layerne, men problemet kommer så når jeg skal sætte position på de enkelte layers.

Jeg har prøvet med absolute osv. intet hjælper...

Jeg kan ikke paste koden her, da den er frygtelig lang og jeg kan ikke paste linket til siden her, da siden endnu ikke er officiel.

Jeg håber her er en hård javascript ekspert, som lige kan hjælpe mig med det her problem.
Avatar billede coders Nybegynder
20. marts 2005 - 19:17 #1
Det ene layer ser sådan her ud.

<TR style="visibility: hidden; position: absolute">
        <td width="3"></td>
        <TD id="konku" valign="top" width="111">

<%Set menu0 = Conn.Execute("SELECT * from menu")%>
    <TABLE style="position: absolute; border: 1 solid #DB161A" bgcolor="A73C50" cellSpacing="0" cellPadding="0" onmouseout="hide()" onmouseover="show(konku)" width="100%">
<%do until menu0.eof%>
            <TR width="100%">
                <TD valign="top" width="100%" onmouseover="bgin(this)" onmouseout="bgout(this)">

                &nbsp;&nbsp;<A class="link_menu" HREF="default.asp?page=<%=menu0("side") %>"><%=menu0("tekst") %></A>

                </TD>
            </TR>

<%menu0.movenext%>
<%loop%>
            <TR>
                <TD height="3"></TD>
            </TR>
            </table>

        </TD>
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2005 - 00:32 #2
<ole>

Denne her ligner en IE-grimmert, der ikke virker andre steder - men det er ikke til at se udfra koden. Prøv med et link til siden i stedet

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2005 - 00:42 #3
Ooops ... det var denne, jeg mente:
    onmouseover="show(konku)"  :)
Avatar billede coders Nybegynder
21. marts 2005 - 09:39 #4
ja menuen virker kun i IE, da jeg ikke har kunne finde en anden dropdown menu som ku virke..

Jeg hostes hos en kammerat, ved ik om det kan være hans server som kan have noget at gøre med scriptet...

www.codevision.dk/playmag/ -> dropdown menuen i toppen...