Avatar billede lazlowdk Nybegynder
20. marts 2005 - 16:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

inspiration til bandhjemmeside.

skal bruge lidt innspiration til det nye design til mit bands hjemmeside...... nogle der har nogle links til andre bandhjemmesider... eller bare noget sarjt hjemmeside stuff.....
Avatar billede mickeynt Nybegynder
20. marts 2005 - 17:03 #1
- Du kan jo se den jeg har lavet til mit eget band, Insight :-)

www.insightmusic.dk
Avatar billede mickeynt Nybegynder
20. marts 2005 - 17:07 #3
Men det kommer selvfølgelig også an på hvilken genre i spiller. Det fede er jo hvis jeres stil og image, på en eller anden måde afspejles i jeres hjemmeside, som noget unikt :-)
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
20. marts 2005 - 17:08 #4
cool.. mickeynt.. virkeligt fedt...
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
20. marts 2005 - 17:09 #5
i know... og har også nogle idéer... men vil gerne se hvad andre gør for at gøre siden så praktisk som muligt... f.eks. din personfremvisning med billederne..... det er noget cool.....
Avatar billede mickeynt Nybegynder
20. marts 2005 - 17:14 #6
Men det var også meget bøvlet og tidskævende at lave. Kun fordi det var mit eget band, og som en øvelse i Flash :-)

Det er for eksempel ikke nemt at opdatere eller lave nye ting på sådan en side, så derfor overvejer jeg at lave en mere simpel side - og så køre det virtuelle øvelokale som et underlink. Så sikrer jeg mig også at alle kan se siden og at alle kan finde de vigtige informationer.
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
20. april 2005 - 11:23 #7
fdb