Avatar billede mik28 Seniormester
20. marts 2005 - 14:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

At sætte Apache op til jsp sider (i Mandrake)

Hej Eksperter,

Jeg sidder og forsøger at sætte Apache 2 op til at kunne håndterer jsp sider. Normalt bruger jeg tomcat alene, men i dette tilfælde skal jeg også kunne kører php. Jeg er kommet så langt som til at have instaleret java, Tomcat og Apache og det virker. Nu skal jeg så vidt jeg har forstået have fat i denne fil jakarta-tomcat-connectors-current-src.tar.gz som jeg også har downloadet. Hvad helt præcist skal jeg gøre med den?
Avatar billede mik28 Seniormester
20. marts 2005 - 14:05 #1
Skal der i øvrigt instaleres noget i forbindelse med brugen af PHP eller er det en del af Apache
Avatar billede riversen Nybegynder
20. marts 2005 - 14:24 #2
PHP har ikke noget med apache at gøre, så det skal du selv installere også.
Avatar billede mik28 Seniormester
20. marts 2005 - 14:35 #3
okay. Jeg har downloadet det og pakket det ud. Hvad gør jeg så nu
Avatar billede riversen Nybegynder
20. marts 2005 - 14:43 #4
følger installationsvejledningen...
Avatar billede mik28 Seniormester
20. marts 2005 - 22:23 #5
Hvilke versioner skal jeg benytte af Apache og PHP? Hvilken del af instalationsvejledningen skal jeg følge?
Avatar billede mik28 Seniormester
22. marts 2005 - 12:09 #6
Jeg har ledt højt og bredt, men jeg kan simpelhen ikke finde en udførlig beskrivelse af præcis jeg skal gøre. Jeg er kommet frem til at jeg skal bruge noget der hedder mod_j2k, men det er også det. Det som jeg virkelig her brug for er en forklaring på hvad jeg skal gøre eller et link til hvor jeg kan læse det
Avatar billede mik28 Seniormester
27. april 2005 - 17:51 #7
Jeg rydder lidt op :-)