Avatar billede rango Nybegynder
20. marts 2005 - 00:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg et spørgsmål?

Hejsa - jeg har tidligere forsøgt om jeg kunne slette et spørgsmål jeg selv har oprettet, men det er endnu ikke lykkedes mig at finde en metode til dette.

Jeg ved, det måske kan lyde lidt banalt, dertil skal siges at jeg så heller ikke, kan forstå det ikke fremgår tydligere. Om ikke en knap, så burde det være langt nemmere at kunne slette selvoprettede spørgsmål.

Venter spændt på et svar :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. marts 2005 - 00:25 #1
Spørgmål bliver stående til evig tid. Du kan ikke slette dem.

Du kan i særlige tilfælde få en coadmin til at slette det, hvis det fx indeholder et password. Du kan fx. anmelde dig selv med "Anmeld misbrug"-funktionen for at få en coadmin til at se på det.
Avatar billede rango Nybegynder
20. marts 2005 - 12:22 #2
Ka' det virkelig passe, jeg mener det er da om noget ikke særligt "proffesionelt".

Jeg har tidligere forsøgt at ringe til IDG, og fik også en form for guide til hvordan man kunne kontakte en coadmin - men selv den forklaring krævede en ½ uddannelse at forstå.

Hvis der er andre der læser dette, så vil jeg hermed anbefalde at der bliver integreret en "slette/fortryd knap" på eksperten - eller idet mindste, at der er en fornuftig forklaring til hvorfor man har valgt at gøre noget nemt til noget ganske besværligt.

Jeg ved godt der er en menubar med flere knapper end "opret-spørgsmål", og jeg har også klikket lidt hist og pist. Gang på gang har jeg dog opgivet den store efterforskning da vi jo alle har grænseværdier hva der er nemt eller bør være nemt.

Anyway! Nu skal det ikke lyde som om jeg er bitter, jeg er snarre bare ganske nysgerrig og hunger efter den der "fornuftige forklaring" - er generelt yderst tilfreds med eksperten, og syntes det er en fin metode til at få lidt assistance, så mange mange tak aligeveller :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. marts 2005 - 12:54 #3
coadmins arbejder ganske gratis - man kan ikke bare betingelsesløst få en coadmin i tale. Anmeldelsesfunktionen er een mulighed - ellers kan man oprette et spørgsmål i coadmin kategorien, men så kan alle jo læse med.

Regler og metoder for eksperten.dk kunne godt stå lidt tydeligere, joh. Ellers er
der en apokryfisk oversigt på http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede rango Nybegynder
01. maj 2006 - 16:32 #4
Har forsøgt, og syntes det er gjort til den helt store videnskab, og ganske besværligt - suk! (der burde efter min mening bare være en simpel slet/fortryd knap)