Avatar billede joelsine Nybegynder
19. marts 2005 - 19:46 Der er 3 kommentarer

Afspilling af DVD på bærbar giver sort/hvid billed på tv.

Jeg har en bærbar som jeg kan afspille DVD på.
Der er TV out (S Video)
Jeg har købt et kabel med S video i den ene ende og scart stik i den anden ende, lyden kører i lille jack stik.
Jeg vil bruge bærbar til at se DVD på tv Feks når jeg er ude og rejse.
Det hele virker bortset fra at billede er sort/hvid.
hvad er der galt og hvad kan jeg gøre?
Avatar billede henninga Novice
19. marts 2005 - 21:38 #1
Du skal bruge en lille s-video til composite konverter.
Hvis signalet fra computeren er s-video og dit fjernsyn ikke har s-video vil billedet blive uden farver.
Hvis dit fjernsyn har s-video kan det være du skal anvende et andet scart-stik i fjernsynet. Nogle fjernsyn med flere scart-stik har kun s-video i et af dem.

Konverteren kan købes på: http://av-connection.com/Default.asp?GroupID=3&ClassID=43

Henning
Avatar billede kenp Novice
19. marts 2005 - 22:53 #2
Du har sat output til pal-b ikke?
Avatar billede joelsine Nybegynder
20. marts 2005 - 20:35 #3
Jeg har sat den til pal-B