Avatar billede mikenedergaard Nybegynder
19. marts 2005 - 18:34 Der er 1 kommentar

Tjen penge! Lav et java baseret skrabespil!

Vi søger den rette java programør ! Det opgaven går ud på er et skrabespil hvor brugerne kan skrabe og vinde points og præmier. Deltagerne er i forvejen oprettet og java skrabespillet skal indsætte points på deres konto. Det sidste er vores programør til hjælp med så i, i samarbejde kan løse dette.

Som udgangspunkt skal brugerne kunne skrabe én gang dagligt. Det skal være mulig løbende at justere præmie-frekvensen så den harmonerer med trafik-mønsteret på vores web-site. Særligt i forbindelse med vores hovedpræmier er det vigtigt at uddelings-frekvenserne justeres så hoved-præmien ikke uddeles før slutningen af kampagnen.

Er du interesseret?, har spørgsmål eller andet så er du velkommen til at kontakte os på mail: skrabespil@mobilmedia.dk!

Med Venlig Hilsen
Mike Nedergaard
Avatar billede coolstar Nybegynder
19. marts 2005 - 19:45 #1
Jeg kan for 5.000 ex moms ordne spillet for dig.

Kontakt mig på thomas [a] codevision . dk