Avatar billede klokken_to Nybegynder
18. marts 2005 - 17:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kommer der lyd på ens PC?

Jeg har lige formateret min PC, så fandt jeg ud af at der ikke var noget lyd på den. Hvordan sætter man det til?

Jeg har et par standard højtallere fra min PC, som er en Fujitsu Siemens.
Avatar billede bassi Nybegynder
18. marts 2005 - 17:27 #1
Du skal genindstallere driveren til dig lydkort også, den følger den med cd´en til bundkortet hvis du har lyd via bundkortet. Har du et lydkort installeret burde du have en cd til den.
Avatar billede klokken_to Nybegynder
18. marts 2005 - 17:29 #2
Håbede ellers jeg kunne gøre det på en lettere måde. Men jeg må igang med lede :)

Tak
Avatar billede tumben Novice
19. marts 2005 - 00:28 #3
eller opdater pcén på windowsupdate....så er sandsynligvis en driver der..
Avatar billede klokken_to Nybegynder
23. marts 2005 - 22:10 #4
Lad os bare sige at ingen af tingene virker, hvad gør jeg så?
Avatar billede tumben Novice
24. marts 2005 - 11:54 #5
så finder du ud af om der sidder et fysisk lydkort i maskinen eller om det er integreret på bundkortet......hvis der er et kort i...pil det ud og skriv alt ned der står på det....og post det så her