Avatar billede paduavej Nybegynder
27. marts 2001 - 19:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsbrev

Jeg har en hjemmeside www.tobila.dk hvor jeg gerne vil have et nyhedsbrev på hjemmesiden.
Hvordan gør jeg ? Jeg har ikke nogen erfaring i hvordan man programerer så det skal være nemt og hurtigt.
Avatar billede matric Nybegynder
27. marts 2001 - 19:40 #1
Prøv at kig lidt på www.yahoogroups.com - det kan være du kan bruge det
Avatar billede fcs Novice
27. marts 2001 - 22:19 #2
Jeg bruger selv www.listbot.com Den er nem at gå til og nem at bruge. Bare sig til hvis du har brug for hjælp, så skal jeg gerne hjælpe ;-)
Avatar billede anders_kaas Nybegynder
27. marts 2001 - 23:02 #3
Du kan også bruge Hotlist:

http://www.lavasoft.dk/hotlist
Avatar billede paduavej Nybegynder
28. marts 2001 - 09:08 #4
Tak for hjælpen. Jeg har gennemset de forskellige muligheder og synes bedst om svaret fra anders_kaas. Den virker på min hjemmeside allerede.