Avatar billede trigemini Nybegynder
18. marts 2005 - 12:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logo ønskes til kommende produkt

Vi er på jagt efter et professionelt logo til et vores kommende produkt.

Kravene til logoet er:

- Skal være i s/h (gråtoner)

- Skal være på hvid baggrund

- Teksten er "Pointglass" / "PointGlass" / "POINTGLASS" alt efter hvad der ser pænest ud.

- Skal kunne scale's så det ser pænt ud, også i mindre størrelser

- Skal kunne begå sig såvel på web og på print

- Størrelsen er underordnet, men f.eks. 500x40

- Skal signalere seriøsitet, altså ikke for "pop'et".

- Det er noget med interaktivitet, glas og at pege med fingrene, så en "mickey-mouse" agtig hånd må f.eks. gerne indgå i logo'et på en el. anden måde (el. en mouse-pointer).

- Må naturligvis ikke krænke eksisterende varemærker o.lign.

Da produktet er i udviklingsfasen, kan vi ikke tilbyde en voldsom aflønning.  Vi vil dog meget gerne "donere" en fabriksny DVD-afspiller, hvis vi finder logo'et egnet.  Kan du desuden tegne ikoner, velbefaren i Flash, er der stor sandsynlighed for at vi i fremtiden vil benytte dine evner (til betalte opgaver).

Send evt. foreslag til henrik.brinch@trigemini.dk
Avatar billede areon Nybegynder
18. marts 2005 - 13:00 #1
Kan tilbyde jer ovenstående nuværende og fremtidige efterspurgte opgaver på betalingsbasis til en farvorabel pris hvis det har interesse.

Kontaktes på: ts@net4you.bg
Avatar billede miss-g Seniormester
18. marts 2005 - 20:09 #2
Avatar billede trigemini Nybegynder
18. marts 2005 - 20:54 #3
Fint forsøg, men ikke helt det vi søger.  Det vi søger skal være mere Mere "simpelt" og hvordan skal jeg forklare det... integreret, f.eks. med hånden som mere del af selve teksten... og teksten i en ikke alt for standard skrifttype.
Avatar billede miss-g Seniormester
18. marts 2005 - 21:03 #4
Et varemærke...?  Kan være jeg prøver noget andet senere...
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. marts 2005 - 18:22 #5
Avatar billede trigemini Nybegynder
19. marts 2005 - 21:03 #6
Rammer desværre heller ikke helt, ikke helt professionelt nok (sammenstykning af clipart + en standardfont der blot har fået en texture på) - vi er mere på jagt, efter noget der er mere integreret i selve teksten og ikke vil blive for "gnidret" hvis det skal vises i mindre størrelser.
Avatar billede trigemini Nybegynder
24. marts 2005 - 19:33 #7
Vi har fundet vores grafiker, til dem af Jer der har sendt grafik o.lign.  Desværre blev det ingen af Jer, da det vi var på jagt efter - krævede lidt mere arbejdsindsats.