Avatar billede hanloven Mester
18. marts 2005 - 04:11 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Sløret ansigt.

Hej.

Har nogen styr på hvordan man laver et "sløret ansigt" eller en sort "bjælke over øjnene" i en video ??

Jeg bruger Premiere 6,5 og har været ved at lede efter funktionen her, men kan ikke umiddelbart se mig ud af om den findes i programmet..??

Håber nogen kan hjælpe :-)

Ha en god dag, når den nu starter her om et par timer..

//Hanloven
Avatar billede hanloven Mester
18. marts 2005 - 04:23 #1
Det svære i opgaven ser jeg i at få "bjælken" til at følge øjnene når personen bevæger sig rundt.
Avatar billede screem_brille Novice
18. marts 2005 - 08:33 #2
Er enig med hanloven, men funktionen blur findes da i Premiere 6.5 (og den gør det du søger)
Avatar billede norbert Nybegynder
18. marts 2005 - 08:37 #3
Her er en tutorial, der fortæller dig i en lille video, hvordan du skal gøre:
http://www.wrigleyvideo.com/videotutorial/tutdes_blurface.htm
Avatar billede hanloven Mester
19. marts 2005 - 23:37 #4
Det var lige præsis det jeg søgte. 1000 tak for hjælpen :-)

Fordeler pointene som jeg gør da du "drillepinden" gav den mest uddydende løsning..

//Hanloven
Avatar billede norbert Nybegynder
19. marts 2005 - 23:38 #5
Takker mange gange :-)