Avatar billede norbert Nybegynder
17. marts 2005 - 20:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

point til arlet

Hej Arlet.
tak for hjælpen herfra:
http://www.eksperten.dk/spm/598565
Norbert :-)
Avatar billede arlet Juniormester
17. marts 2005 - 20:20 #1
Det er alt for meget.

Smid 50 point denne vej og behold resten selv..

Fortsat god aften
Avatar billede norbert Nybegynder
17. marts 2005 - 21:09 #2
Nej nej, det er godt nok, jeg skal jo bruge pointene til et eller andet - og det var jo grunden til, at jeg i sin tid meldte mig ind :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
18. marts 2005 - 09:27 #3
Hej Arlet. Det ser ud til at jeg har et lille problem med min egen pc. Det er noget java, der bliver ved med at smide en virus ind. mwav har fundet den flere gange og har deletet den hver gang men efter nogle dage er den der igen. Jeg har forsøgt at afstallere den, men kan ikke finde, hvor jeg gør det.
Her er en log fra den sidste mwav-log.
File C:\WINDOWS\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\count1.jar-62187335-6924ed64.zip infected by "Trojan.Java.Needy.c" Virus. Action Taken: File Deleted.
Jeg ved godt den er væk nu, men det skulle ikke undre mig, at den er der igen i aften. Hvordan får jeg den standset, så den ikke kommer igen?
Avatar billede arlet Juniormester
18. marts 2005 - 16:02 #4
Hvis den kommer igen, så skriv lige stien til den også..

Så tager vi den derfra
Avatar billede norbert Nybegynder
18. marts 2005 - 16:20 #5
Ok - Så må vi jo se, om den kommer igen - men det håber jeg nu ikke :-)