Avatar billede the-fedtmule Nybegynder
17. marts 2005 - 17:28 Der er 1 kommentar

Warcraft III memory could not be 'read'.

Jeg har installeret Warcraft III og det virker ikke. Det har virket før, men nu, hvor jeg har installeret det igen, vil det ikke virke.
Her er en kopi af Crash dokumentet:

Warcraft III (build 4448)

Exe:      c:\games\warcraft iii\War3.exe
Time:    Mar 16, 2005  3:08:25.279 PM
User:    Dennis
Computer: DENNIS
------------------------------------------------------------------------------

This application has encountered a critical error:

FATAL ERROR!

Program:    c:\games\warcraft iii\War3.exe
Exception:    0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:032D1380

The instruction at '0x032D1380' referenced memory at '0x00000080'.
The memory could not be 'read'.

------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------
    Stack Trace (Using DBGHELP.DLL)
----------------------------------------

Jeg har en Intel Celeron 1.70 GHz processer. 768 MB ddr ram kingston. Nvidia    FX 5600 256 mb. Jeg køre windows xp sp1. Jeg har prøvet at følge blizzards support www.blizzard.com/support/?id=awr0649p

P.S jeg har ikke udvidelsen Frozen Throne.

ethvert forslag er velkommen...
Avatar billede kalp Novice
17. marts 2005 - 19:01 #1
hvis der ikke kommer nogen forslag fra andre så tag en ramtest.