Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2005 - 15:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Java til Windows Mobile 2003

Hejsa,

Nu har jeg søgt højt og lavt efter Java til Windows Mobile 2003, som kører på en Pocket PC.
Hvis der er nogen der har et link til et JVM så vil jeg blive mere end bare glad :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
17. marts 2005 - 15:34 #1
http://www.ewesoft.com/

måske (gør ikke selv i J2ME)
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2005 - 15:51 #2
Jeg har haft kigget på det link, men det ser ud til at det er noget som kan køre sammen med Java, men ikke er et JVM :-(
Avatar billede arne_v Ekspert
17. marts 2005 - 15:59 #3
Det står ellers "virtual machine" på siden
Avatar billede repulse Nybegynder
17. marts 2005 - 20:25 #4
Den her skulle også være en mulighed, IBM J9 JVM:

http://www.handango.com/PlatformProductDetail.jsp?productType=2&optionId=1_ 2_2&platformId=2&siteId=1&productId=140997&programId=458&aff iliateId=1218

Jeg har ikke selv prøvet den, men fandt en FAQ hvor der er noget om den:

http://www.vikdavid.com/mobile/
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2005 - 23:57 #5
Jeg fandt oxo IBM's lige før fyraften - jeg satte den til at downloade inden jeg tog hjem, så jeg vil kigge på den i morgen. Jeg fandt den igennem samme FAQ som du fandt den :-)
Avatar billede dresen Nybegynder
18. marts 2005 - 09:53 #6
glæder mig til at høre dine erfaringer :)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2005 - 09:56 #7
Indtil videre er de ikke særligt gode. Hver eneste lille ting er en kamp :-)
Jeg er ikke engang sikker på at det product fra IBM er det rigtige og hvis det er så har jeg meget store problemmer med at afvikle JAR filer, men jeg kæmper en brav kamp :-)
(alternativt er at bruge terminal service til min app.)
Avatar billede repulse Nybegynder
18. marts 2005 - 11:05 #8
Den VM fra IBM er så vidt jeg kan læse kun til J2ME, så det vil ikke være alle java programmer der vil virke, hvis de ikke overholder J2ME...
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2005 - 13:02 #9
Nej, og det gør min ikke. Jeg vil nu nok mene at en moderne PDA har kraft og ressourcer til at køre en ordentlig VM, men det tror jeg ikke findes.
Så er har droppet det og er tilbage ved Terminal Server
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2005 - 13:01 #10
Lukker og slukker