Avatar billede daddy Novice
17. marts 2005 - 14:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Simpel mail ting, som sender til en liste fra en MySql database

Jeg er syg og magter ikke at rode med kode i dag. Men har en lille ting som skal gøres.

Så jeg kommer her for at få hjælp.

jeg skal bruge et script/formular som kan sende en email til alle brugere fra en enkelt tabel i en mysql databse.

Man skal lige kunne indtaste en titel og indhold på mailen. og så ellers bare sendes til dem alle.

tabellen hedder "users" og feltet "username"

Der er dog en lille finte, deres email er ikke i databasen. Så den skal lige "laves"

En email adresse er username foran @et. ($username@domain.com)

Håber det giver lidt mening.
Avatar billede daddy Novice
17. marts 2005 - 15:01 #1
Alle email adresser er ens. Altså @domain.com gælder for dem alle.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
17. marts 2005 - 16:37 #2
kan det her hjælpe dig lidt
http://eksperten.dk/spm/599841
Avatar billede daddy Novice
17. april 2011 - 21:22 #3
lukket