Avatar billede s_albion Nybegynder
27. marts 2001 - 16:47 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Tilføje Hotmail i Outlook Exspr.

Jeg har en eksisterende hotmail-adresse. Jeg har prøvet at tilføje adressen i outlook men jeg tror der er kludder i pop3-opsætningen. Desuden kommer der ved modtagelse af en email fra Hotmail, et brev-ikon frem i værktøjslinjen. Trykker jeg på brev-ikonet sker der ikke yderligere, jeg får ikke min email frem som jeg ellers skulle når man trykker på ikonet! Ligeså har jeg sat outlook til at afspille en lyd ved modtagelse af post men, men heller ingen lyd afspilles?
Håber en venlig sjæl kan hjælpe med problemet.
Venligst
s_albion
Avatar billede lhawk Nybegynder
27. marts 2001 - 17:13 #1
Har du sat din hotmail op i konto.?
Hotmail er jo HTTP-server og ikke POP3-server. Det vil den automatisk sætte den til hvis du skriver din hotmailadresse i kontoopsætningen.
Avatar billede s_albion Nybegynder
27. marts 2001 - 17:28 #2
Ihawk......ja det var en fejl med pop3. Men nu kan jeg modtage post fra hotmail, men ikke læse? Der kommer et ikon frem på adresselinjen når jeg modtager post, men når jeg trykker på ikonet sker der ikke noget?
Avatar billede dana Nybegynder
27. marts 2001 - 17:31 #3
Har du alle dine mapper fra Hotmail integreret i OE?
Avatar billede s_albion Nybegynder
27. marts 2001 - 17:43 #4
dana...nej jeg har kun mine vanlige mapper.
Avatar billede lhawk Nybegynder
27. marts 2001 - 17:46 #5
Når du har Hotmail i Outlook vil den automatisk lave en undergruppe der hedder Hotmail.
Avatar billede dana Nybegynder
27. marts 2001 - 17:51 #6
Så er der noget galt - du skal have et ekstra sæt mapper under dine andre mapper fra Outlook - en Indbakke, Udbakke...o.s.v.....
Avatar billede s_albion Nybegynder
27. marts 2001 - 17:52 #7
Ihawk/dana.. jeg har fundet mapperne :-))))
Jeg gik ind i layout og derefter vis mappelister. Hvor dum kan man være. Nå men så har jeg kun et problem tilbage og det er omkring: afspil lyd ved modtagelse af ny post! Denne funktion virker ikke, nogen ide om hvad problemet kan være!
Avatar billede lhawk Nybegynder
27. marts 2001 - 17:57 #8
Har du været inde i lyde i kontrolpanelet..?
Avatar billede dana Nybegynder
27. marts 2001 - 17:58 #9
Gå i Denne Computer/Kontrolpanel/Lyde og marker der hvor der står Besked om ny post og vælg en og lyd og klik OK!

:)
Avatar billede dana Nybegynder
27. marts 2001 - 17:59 #10
og vælg en lyd og klik OK....
Avatar billede s_albion Nybegynder
27. marts 2001 - 18:06 #11
Kære dana og Ihawk
Alle problemer blev løst TAK for hjælpen
Avatar billede dana Nybegynder
27. marts 2001 - 18:10 #12
Det var godt - selv tak :)